EEEKT
Ποιοι είμαστε;
Αρχική  >  Ποιοι είμαστε;

Η ZOOTECHNICA είναι μια αμιγώς 100% ελληνική εταιρία η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα φροντίδας των ζώων (συντροφιάς και παραγωγής) και στον τομέα των Ελληνικών αγροτικών προϊόντων, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες.

  • Η Zootechnica εμπνεύστηκε, σχεδίασε και υλοποίησε μια από τις πιο καινοτόμες και πρωτοπόρες πλατφόρμες στον χώρο του ελληνικού online εμπορίου, το onlinelaiki.gr, ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κέντρο Ελληνικών αγροτικών προϊόντων!
  • Η βασική μας ιδέα για τη δημιουργία του onlinelaiki.gr ήταν να δώσουμε ώθηση στους παραγωγούς που δραστηριοποιούνται στον τομέα αγροτικών προϊόντων,και να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες διαμεσολάβησης/προώθησης ελληνικών αγροτικών προϊόντων υψηλής προστιθέμενης και διατροφικής αξίας (κυρίως ΠΟΠ προϊόντων) μέσα από μια διαδικτυακή πλατφόρμα multi-vendor.
  • Οι λέξεις που χαρακτηρίζουν τη φιλοσοφία μας είναι: ευκολία, ευελιξία, αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών. Η Zootechnica σας παρέχει όλα τα απαραίτητα εφόδια για να εκτοξεύσετε το πελατολόγιο και τις πωλήσεις σας, online. 
Η Zootechnica με τις πρωτοποριακές και καινοτόμες υπηρεσίες της εξασφαλίζει για τους συνεργάτες της συνθήκες εύκολης και χαμηλού κόστους αξιοποίησης της αγοράς μέσω internet, ταχείας διεύρυνσης του πελατολογίου τους.

Γιατί στη Zootechnica

Γιατί η Zootechnica δημιούργησε το μεγαλύτερο e-shop για αγροτικά προϊόντα στην Ελλάδα.

Γιατί η Zootechnica σας δίνει τη δυνατότητα να συνδέσετε το φυσικό κατάστημα σας και την παραγωγή σας με το internet.

Γιατί η Zootechnica προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες e-marketing, οργάνωσης διαδικτυακών πωλήσεων, προώθησης των προϊόντων σας στις μηχανές αναζήτησης και στα site σύγκρισης τιμών.

Γιατί η Zootechnica διευρύνουνει συνεχώς τις συνεργασίες και τις συνέργειες με καταστήματα και προμηθευτές για την δημιουργία ενός διευρυμένου περιβάλλοντος συνεργασίας και αμοιβαίας υποστήριξης.

Γιατί η Zootechnica καθιερώνει το onlinelaiki ως το ιδανικό – φιλικό εμπορικό κέντρο και την πρώτη επιλογή των καταναλωτών σε αγροτικά προϊόντα.